loading...
لرموزیک0661
admin بازدید : 557 جمعه 1392/11/25 نظرات (0)
دانلود آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی علی عبدالمالکی به نام زمستون با دو کیفیت MATIN 3DA
( ترانه : علیرضا مرتضی قلی / آهنگ : علی عبدالمالکی / تنظیم : معین راهبر )
AliAbdolMaleki دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام زمستون
 
دانلود آهنگ با کیفیت 320
دانلود آهنگ با کیفیت 128

متن آهنگ زمستون از علی عبدالمالکی

♫♫♫

تو نیستی و من از خودم بی خودم

تو نیستی و بی تو دیوونه شدم

همش با خودم از تو حرف میزنم

تو نیستی به دیوار برف میزنم

 

هوایی شده باز دلم بی هوا ،حالم خنده داره واسه آدمـــا

زمستونه دستای من یخ زده ، تو نیستی و بدجور حالم بده

زمستونه و برف و بارونه و

زمستوونه و یه خیابونه و

زمستونه و غم فراوونه و

زمستونه و من یه دیوونه و

زمستونه و هق هق شونه هام ،یه شومینه و بغض این خونه و

زمستونه و قلب داغونه و، زمستونه و اشک رو گونه و

♫♫♫

تو نیستی و روزامو گم میکنم

قدم میزنم رامو گم میکنم

تو نیستی و این شهر زندونمه

هنوز شال تو گرمی شونمـــه

نمیخوام کسی از غمت کم کنه

نمیخوام کسی جز تو درکم کنه

تو نیستی هواتو نفس می کشم، از این زندگی بی تو دست می کشم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین فعالیت سایت لر موزیک0661 کدام است؟
    آهنگ ها رو چطور ارزیابی میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 109
  • آی پی امروز : 235
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 422
  • باردید دیروز : 680
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,117
  • بازدید ماه : 2,117
  • بازدید سال : 46,072
  • بازدید کلی : 914,337