loading...
لرموزیک0661
admin بازدید : 808 یکشنبه 1392/12/25 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید افشین آذری و محمدرضا شعبانزاده به نام یک ده صد


همرا با متن آهنگ

آهنگ و تنظیم : افشین آذری

https://rozup.ir/up/lormusic92/Pictures/0661523294.gif لرموزیک0661 https://rozup.ir/up/lormusic92/Pictures/0661523294.gif

دانلود آهنگ جدید افشین اذری

دانلود آهنگ با کیفیت 320
Download
دانلود آهنگ با کیفیت 128
Download
دانلود آهنگ با کیفیت 64

Download

متن آهنگ  یک ده صد افشین آذری و محمدرضا شعبانزاده

♫♫♫

اگه نمیخواستمت بهت میگفتم طرف حساب تو کیه
بهت میگفتم تقاص بازی با این دل خستم چیه
اگه نمیخواستمت توی یه لحظه حال تو جا میاوردم
حتی نه یک نفر حتی نه ده نفر، صدنفر جای تو میاوردم

 

میدونی هرکاری کردم که باهات باشم نشد
میدونی هرکاری کردم تو دلت جا شم نشد
من بخاطرت یه دنیا هرچه دیدم از همه
هرچی که داشتم و دادم بازم نشد

مارو با خداتو شکر کن که هنوز دوست دارم
لحظه لحظه خاطره من هرشبا روزه دارم
یه کاری باهات میکردم که یه عمر بسوزی تو
خدارو شکر کن هنوز غیر از اونا دوست دارم

اگه نمیخواستمت بهت میگفتم طرف حساب تو کیه
بهت میگفتم تقاص بازی با این دل خستم چیه
اگه نمیخواستمت توی یه لحظه حال تو جا میاوردم
حتی نه یک نفر حتی نه ده نفر ، صدنفر جای تو میاوردم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین فعالیت سایت لر موزیک0661 کدام است؟
    آهنگ ها رو چطور ارزیابی میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 109
  • آی پی امروز : 144
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 439
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 727
  • بازدید ماه : 727
  • بازدید سال : 44,682
  • بازدید کلی : 912,947