loading...
لرموزیک0661
admin بازدید : 599 سه شنبه 1392/11/29 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ap به نام یادمه

آهنگ و ترانه : مسیح و آرش ap و تنظیم : مسعود جهانی

لرموزیک0661

دانلود آهنگ جدید مسیح و ارش ap

  دانلود آهنگ با کیفیت 320

Download
دانلود آهنگ با کیفیت 128
Download
دانلود آهنگ با کیفیت 64

Download

متن آهنگ

 

♫♫♫

گفتی قلبم با کسی نی، که به بازی بگیری منو

چیو میخواستی ببینی، من شکستم به طور کافی

کشتی تو احساسمــــو

چی مونده واسمــــــو

گفتم آدمی نگام کن شدم آدمی عادی واست

 

تو دادی یادم ، نباشم

مثه آدم با کسی بازم

کشتی تو احساسمو

چی مونده واسمـــو

کی گفته بود کنارمه

کی بود فکر کردم که آدمه

کی بود دوسش داشتم یه عالمه

کی گند زدش، بهم زدش، من یادمـــــه

دست خوش ، همش سیا بازی بود

دوسم نداشتی حتی قد بند انگشت

بعد من با کی ست میشه لباست ها

کی میشه پاپیچت باز تو موی مار پیچت

باد با دست کی جا دست من جای بازیشه

دوست نداشتم عادی شه

بگو چی میخواستی از من ها

نگفتی چجوری دست تنها

کنار هم بچینم این همه خاطره رو

چجوری یادم بره، فک کردی که چجوری آدم دلش میمیره

 میده از دست اعتمادشو میشه برعکس میشه قطعا

یادم نرفته هنوز کی بهم زد

فک کردی پریدن با این و اون سخته نه

نباشی هستم ، ولی من دلم نمیخواد

خودم دست و پامو بستم

میفهمی

♫♫♫

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط tina در تاریخ 1392/12/05 و 2:40 دقیقه ارسال شده است

سلام علی جون خسته نباشی واقعا قشنگ بود من کاربر جمبوک هستم صيادی بجا مياریشکلکشکلک
پاسخ : سلام تینا مرسی مگه میشه بجا نیارم خوش اومدی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین فعالیت سایت لر موزیک0661 کدام است؟
    آهنگ ها رو چطور ارزیابی میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 109
  • آی پی امروز : 332
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 653
  • باردید دیروز : 680
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,348
  • بازدید ماه : 2,348
  • بازدید سال : 46,303
  • بازدید کلی : 914,568