loading...
لرموزیک0661
admin بازدید : 468 یکشنبه 1392/12/11 نظرات (0)

دانلود آلبوم جدید پویا بیاتی به نام دور از تو سالها

ترانه : مسعود اصلانی ، پویا بیاتی ، مریم سلطانی ، اصغر عظیم مهر ، پریسا سیر ، نادر و ناصر نامدار

پویا بیاتی و فواد غـفاری سازنده آهنگهای آلبوم هستند

تنظیم کلیه قطعات بر عهده مهدی خیر خواهی است .

لرموزیک0661

دانلود آلبوم جدید پویا بیاتی

 

دانلود بصورت یکجا

Pouya Bayati – Door Az To Saal Ha [320].zip

Pouya Bayati – Door Az To Saal Ha [128].zip

دانلود بصورت تکی

Pouya Bayati – Door Az To Saal Ha [320]

Pouya Bayati – Door Az To Saal Ha [128]

دانلود آلبوم جدید پویا بیاتی

متن آهنگ دور از تو سالها از پویا بیاتی

♫♫♫

چند ساله که کم سو شدن چشمام

از بس که دلتنگی تو می بارن

کی میرسی ، کی خستگیم میره

چند سال باتو فاصـــــــله دارم

 

آه ، چند ساله که هر جمعه میشمارم

این لحظه های بی پناهی رو

کی میشه از تقویم برداری

این جمعه های چشم براهی رو

این جمعه های چشم براهی رو

هر لحظه ، چشم براه تو لحظه ها بدجوری بی رحمن

گریه هامو می بینن از دوریت اما مگر

حالم رو ، می فهمن

♫♫♫

می ترسم از اینکه بیای اما

وقتی که خیلی واسه من دیره

هر جمعه این حس بیشتر میشه

ان دلهره ئنیامو میگیره

هر هفته میگم شاید این جمعه

دلتنگیمو خالی کنم باتو

اما نمیرسی و من بازم، هر جمعه خالی میکنم جاتو

هر جمعه خالی میکنم جاتو

................................................................................

متن آهنگ آرامش از پویا بیاتی

گریه هامو نگه داشتم تا بیایی

فاصله عمرمو تلخ کرده کجایی

قد این سالها بی قراری کشیدم

از جدایی

 

هفته های غم انگیزمو میشمارم

منکه دست بر نمیدارم از انتظارم

واسه آوای بارون دلم تنگه برگرد

بیقرارم

دوری و بی قراری چه سخته

آخ که چشم انتظاری چه سخته

ابر باشی نباری چه سخته

♫♫♫

درد های پیاده تو سینم زیاده

بی تو دنیا روی خوش نشونم نداده

وقتی آرامشی نیست حالم همینه

بی ارده

در نبودت فقط بغض با من رفیقه

بغضی که یادگار یه حس عمیقه

آه روزی نشو گر بگیرم بسوزم

هر دقیقه

.........................................................................

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین فعالیت سایت لر موزیک0661 کدام است؟
    آهنگ ها رو چطور ارزیابی میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 61
  • تعداد اعضا : 109
  • آی پی امروز : 294
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 544
  • باردید دیروز : 680
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,239
  • بازدید ماه : 2,239
  • بازدید سال : 46,194
  • بازدید کلی : 914,459