loading...
لرموزیک0661
admin بازدید : 634 یکشنبه 1392/12/11 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید عباس قادری ناز نکن

Download new music Abbas Ghaderi-Naz Nakon

لرموزیک0661

دانلود موزیک ویدیو عباس قادری

 

دانلود آهنگ جدید عباس قادری ناز نکن

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Download

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Download

متن آهنگ ناز نکن از عباس قادری

 

♫♫♫

یه آسمون ستاره برات هدیه میارم

یه دنیا مهربونی پیش دلت میزارم

یه عالمه محبت بدرقه ی راهت کنم

 

هر چی گل مریمه مهمون چشمات کنم

ای گل نیلوفرم ناز نکن ناز نکن

تو با وعده ی دروغ منو دم ساز نکن

ناز نکن ناز نکن

عشق من ناز نکن

♫♫♫

من میخوام برات بخونم از قشنگی های دنیا

بگم از پاکی عشق و برسم به کهکشونها

من میخوام با تو بخونم یه حدیث عاشقونه

تو حریم جاده ی عشق دردمو خدا میدونه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین فعالیت سایت لر موزیک0661 کدام است؟
    آهنگ ها رو چطور ارزیابی میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 109
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 269
  • باردید دیروز : 680
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,964
  • بازدید ماه : 1,964
  • بازدید سال : 45,919
  • بازدید کلی : 914,184