loading...
لرموزیک0661
admin بازدید : 338 شنبه 1392/12/17 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید حبیب به نام ببار ای برف

لرموزیک0661

دانلود آهنگ جدید حبیب

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320
Download
دانلود آهنگ با کیفیت 128
Download
دانلود آهنگ با کیفیت 64

Download

متن آهنگ ببار ای برف از حبیب

♫♫♫

ببار ای برف ، ببار ای برف سنگین بر مزارش

ببار ای برف ، ببار ای برف غمگین بر مزارش

به من می گفت برف رو دوست داره

به من می گفت اگه آروم بباره

 

به من میگفت این برف زمستون

همینکه آب شه ، اونوقت بهاره

ببار ای برف ، ببار ای برف سنگین بر مزارش

ببار ای برف ، ببار ای برف غمگین بر مزارش

♫♫♫

به وقت بازی تو برف زمستون

صدای گامهاش وقتی میشد دور

پی او می دوویدم توی برفا

به من می گفت نرو لیزه زمین ها

به پوشان بستر پاکش یه پاکی

بگو با او که من با خرس کوکی

برای خنده هاش دلتنگ گشتیم

به دنبالش همه جاها رو گشتیم

..............................................

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین فعالیت سایت لر موزیک0661 کدام است؟
    آهنگ ها رو چطور ارزیابی میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 66
  • تعداد اعضا : 109
  • آی پی امروز : 188
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 330
  • باردید دیروز : 680
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,025
  • بازدید ماه : 2,025
  • بازدید سال : 45,980
  • بازدید کلی : 914,245