loading...
لرموزیک0661
admin بازدید : 963 یکشنبه 1392/12/11 نظرات (0)

دانلود آلبوم جدید زانیار خسروی به نام ۲۸

تنظیم کنندگان : زانیار ، سیروان خسروی ، امیر میلاد نیکزاد

آهنگسازان : زانیار خسروی ، امیر علی بهادری ، شهاب رمضان ، فرهاد جهانی ، سیروان خسروی

ترانه سرایان : زانیار خسروی ، امیر علی بهادری ، فرهاد جهانی

لرموزیک0661

دانلود آلبوم 28 زانیار

 

دانلود بصورت یکجا

Xaniar Khosravi – 28 [320].zip

Xaniar Khosravi – 28 [128].zip

دانلود بصورت تکی

Xaniar Khosravi – 28 [320]

Xaniar Khosravi – 28 [128]

 

متن آهنگ گریم گرفته از زانیار خسروی

 

♫♫♫

عکست رو به رومو ، اینجا باز جات خالیه

به عکست زل میزنم گریه می کنم، چند ثانیه

کاشکی می دونستی که بی تو بودن، چه حالیه

 

تو رفتی و من تنهام ، چند سالیه

پر کشیدی به آسمون دیگه نیستی پیش من

ولی بیا تو خوابم با من حرف بزن

دست روزگار خیلی زود تورو ازم گرفت

از وقتی تو رفتی شب و روزم رنگ غم گرفت

عطر توی خونست

خاطراتت هر گوشه

روزی صد بار از نبودنت ، گریم گرفت

گریم گرفت

♫♫♫

از وقتی تو رفتی ، تموم دلخوشیام پژمرد

چه شب ها که با گریه کنار عکست خوابم برد

چرا تنهام گذاشتی میمیرم بدون تو

چرا ، تو که میدونستی جونم بستست به جون تو

..........................................................................................................

 

متن آهنگ حس کم یاب از زانیار خسروی

 

♫♫♫

نگات ، اون خنده ی تو چشمات منو میبره تو دنیات

خنده هات ، حتی بغض تو صدات

غرقم می کنه تو رویات

عشق و تو نگاه اول با تو فهمیدم

 

به دنیا ، من یه تار موی تورو نمیدم

تو حسی به من دادی که دنیام زیرو رو شد

واسم دنیا روزی که تورو دیدم شروع شد

من میخوام واست مرد روزای سخت باشم

آرزوم اینه کنار تو فقط خوشبخت باشم

♫♫♫

جذابی توی شبهای من مهتابی

تو یه حس غریب و کم یابی

ممنونم این حالمو به تو مدیونم

بی تو سرگشته و حیرونم

آخه تو ، نمیذاری از چیزی ناراحت شم

اینقد خوبی میترسم که یه روزی بد عادت شم

..................................................................................................

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین فعالیت سایت لر موزیک0661 کدام است؟
    آهنگ ها رو چطور ارزیابی میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 109
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 168
  • باردید دیروز : 680
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,863
  • بازدید ماه : 1,863
  • بازدید سال : 45,818
  • بازدید کلی : 914,083